[Agiria] Politika ala kainismoa?

Ez da berria eta espektro eta ordezkaritza osoko alderdi politikoetan ikusten dugu, politika egiteko modu berria izan behar du, baina ez litzateke gurea izan behar.

Gure alderdiaren barruan, jazarpen-kanpaina onartezin bat egiten ari da, liskar pertsonalaren eremua gainditzen duena. Militantzia ezezaguneko pertsonaia berrien presentzia eta bultzada politiko hutsa ezin dira aitzakia izan gerra zikin bat ahalbidetzeko.

Alderdikide nekaezin batek, David Martínezek, denbora gehiegi darama haiei itzala egiteko gai diren inoren kritika eta proiekturik onartzen ez dutenen eta barne-bake zaila inposatu beharko luketenen dianaren begian, hain zuzen ere, gorroto pertsonalez baliatuz, deskalifikaziora eta irainera bultzatzen dutenak dira.

Alderdi Karlistako militanteak gara, baita Zuzendaritza Kontseilu Federaleko kideak ere (kongresuen arteko organo gorena, eta, beraz, nahitaez deitua eta aktiboa, ez dezagun ahaztu) aspalditik gabiltza bide gisa hartu den noraeza salatzen, gure Alderdia desagertzera baino ez daramana, eta gure kritika eta gure lana ez da gure kide bakar batena ere, eta gure helburua ez da izan gure urratsak karlismoa hobeto ezagutzera bideratzea baino, etorkizunari ateak irekiz eta biltzarrean onartutako ideologia ezagutaraziz, Barne Ministerioko Alderdi Politikoen Erregistroan jasota dauden Estatutuetan jasota dagoena, etorkizunerako ibilbidea duen ideologia bat, alderdi politiko gisa gizarte hobe baten aldeko borroka demokratiko leialean jarraitu nahi duen erakutsi behar duena.

Inork ez du, eta are gutxiago David Martínezek, ordeztu, baizik eta sortu eta bete egin ditu Zuzendaritzak gaur egun eta are gehiago Internet bezalako politikan hain ezinbestekoa den zerbaitetan aintzat hartzen ez zituen hutsune hutsak; hori izan da, zalantzarik gabe, bere ibilbidean leiala eta irmoa izan den karlista, militante leiala eta estatutuetan barne-ezberdintasunak ebazteko ezarritako sistema manipulatu izanak jada gainditutzat jotako egoera batera eraman zuen.

Beharbada, gai hori aspaldi eten behar zen beste bide batzuetatik, eta, zalantzarik gabe, elkarrizketa eraginkorragoa izango zen. Modu nahasian, beste bide bat izan da, eta gatazka pertsonal batean bilatu da estatutuak sistematikoki betetzen ez dituen, militantziari informazioa ezkutatzen dion eta behar denean zuzendaritza-organoei deitzen ez dien Zuzendaritzaren kritikak isilarazten eta akatsak estaltzen saiatzen ari da.

Zerbait argi geratu behar da, historia pertsonalak berrikusi besterik ez litzateke egin behar, eta ondoren epaitu, David Martínez, Gipuzkoan jardunean dagoen militantea, gutako bat besterik ez da, karlista historikoa eta etorkizunekoa, erabat jardunean dagoena, nahiz eta batzuk kontrakoa esaten tematu.

Euskal Herriko Karlista Alderdia-E.K.A.

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude